Fripladstilskud

Forældre kan søge om Fripladstilskud til skole (alle årgange) og SFO (0. -3. klasse). Fripladstilskuddet er afhængig af forældrenes indkomst i kalenderåret forud for det kalenderår, hvori skoleåret begynder.

Fripladstilskuddet søges på skemaer fra Fordelingssekretariatet for det kommende skoleår. Ansøgningsskemaerne lægges på opslagstavlen på Forældreintra i maj måned. sammen med en fordelingsnøgle, hvor man selv kan se, om man er berettiget til tilskud. Skemaerne afleveres senest d.1. september i tilskuds skoleåret (gerne før) til skolens kontor. Skolen indberetter skemaerne til Fordelingssekretariatet. Eventuelt Fripladstilskud bliver meddelt til skolen ultimo december, og modregnes i skolepengebetalingen fra februar/marts måned og resten af skoleåret.